Give in to me

Press play and let the music hit you before you starts to
read whats on my mind

Michael jackson - Give in to me




MICHAEL JACKSON-MICHAEL JACKSON-MICHAEL JACKSON

Fan, SOM jag har försökt att inte skriva om honom
"The King Of POP" Michael Jackson 
men nu går det fan inte att hålla tillbaka längre.

Jag är skit ledsen över att M-J inte lever längre. Jag har ägnat och ägnar fortfarande en väldigt stor del av min tankeverksamhet till att tänka på honom, dagligen, och så har det varit under en lång tid nu. Jag vill bara inte tro att han är borta, för alltid. 
Kan inte någon som vet bara avslöja att rykterna om att Michael fortfarande lever faktiskt är sanna.
Bara så att man kan få pusta ut med ett 
-ÅH TACK Å LOV!!! 
och sen bara gå vidare!

Jag är inte den som gräver ner mej själv när jag mår dåligt...eller jo, det är jag!
Jag är inte den som gråter först och skrattar sist.. Jag är den som gråter och skrattar samtidigt!

Jag har alltid haft en dröm, en hög önskan att en dag skaka hand, eller åtminstone få träffa Michael...in real life! Det kanske var långsökt innan, jag vet.. men nu då, vad är det nu då. ganska jävla Omöjligt!  Å det gör mej riktigt jävla TOM!

Nu vill jag inte skriva mer om det här med "Kungen" så nu får det räcka för den här gången..
Jag TÄNKTE skriva om vad som hänt på sistone men det gick ju inte så bra när man återigen halkade in på en video av Michael Jackson.. 

you gave us the beat

you gave us the rythm

you gave us the soul

through us your legacy lives on

we can't stop now

we wont stop now

we're living for you now..




I Love you Michael
I always have and I always will


//KXL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0