Allot of shit on my mind..

Som rubriken lyder..
mycket som snurrar i skallen på gott och...mindre gott! 
Vilken gammal reklam på tv var det som någon sa repliken
"Naaaej, det e mycke nu" ??
Vilket samanhang liksom??




Men shit asså, jag har noll skrivfantasi nu helt plötsligt..
antar att det blir så när man grejjar med flera saker samtidigt
istället för att ägna sej till endast en aktivitet..
som i det här fallet.. SKRIVA BLOGG!!!

Det jag ville med det här inlägget var väl bara att
droppa av några tankar så jag kan sova sen..
på så vis så kan jag ju smidigt imorrn bitti bara checka detta
inlägg och dåså börjar allt sprakande inanför skalet igen..

Tankarna:
Cash,A-kassa,Jobb,Mat,Totti The Mjao,Tvättstugan,Bilen osv..

En bråkdel av allt som snurrar där uppe..


Glömde nämna:

Jag har tagit över en kissemiss som en gång hette
"Torsten" även kallad "Totte"
men efter jag lade vantarna på honom så heter han istället "Totti"
Ja, som Italienska fotbollsspelaren alltså!
Och det är han som ligger i sin korg på bilden dåra..
Totti är ca 10 år och hans husse har nyligen gått bort
så enda alternativen var att han skulle få
 en ny ägare eller så skulle han avlivas..
När jag fick höra detta tog jag emot honom med öppna armar..
(kolla vilken ängel man är va)

Syster å hennes Alex har köpt sej deras första hus :D
vilket alla är glada över i familjen! Wiiie

Jag fortsätter att dra på mej skador när det gäller fotbolls samanhang..
Senast idag fick jag årets värsta "lårkaka" vilket inte alls var speciellt skönt!

Jag har kollat på 2 st VM-kval matcher i fotboll och det var då Sveriges grupp
Ungern-Sverige 1-2
&
Malta-Sverige 0-1

Bedrövligt dåligt genomförda matcher.
Bra dock att vi får fortsätta kriga om en plats till VM

Dags att sova fan, fredagen har redan börjat och här sitter jag liksom :O
Säng och ny spännande dag imorrn..

peace biatchez..

//KXL


Kommentarer
Postat av: V

Ja du är verkligen en ängel som tog honom:)

Du vet att jag är jätte tacksam för det:)

2009-09-11 @ 21:21:12
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: therése

Söt Totti är då:) Ladda ordentligt inför morgondagens match nu!! Jag o Pappi kommer:D

2009-09-11 @ 22:42:26
Postat av: Nat

^fniss^ Bloggskrivare alltså??

2009-09-23 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0