Silly BoY !-!-!

A yo!

Damn i feel like crap these days..  My problems just grows bigger and bigger while my body and soul shrink smaller and smaller... I feel sick, and all i want to do right now is, basically, just to throw up!!!!

I'm this close to snap now... I'm this close to fall down in some kind'a madness behaviour..  I'm close to loose it but deep down inside i know myself and i'm so much stronger than that, that i would actually fall..


  

Till det positiva nu...

Jag ser fortfarande lika bra ut i spegeln.. ;)

Jag blev idag klar med ännu ett måleri jobb..
Denna gång var det Nathalie och Jens som fick sitt vardagsrum en uppfräshning!

Har en ny favvo låt som jag diggar HÅÅÅÅRT  (VIDEON NEDAN)

Jag har börjat tagit tag i att städa i ordning "nya" lägenheten.. trots allt j-vla stress.. Det kommer bli fuckin great man!

Baby som finns där varje dag (sötis på bilderna) med sina söta kommentarer som lyser upp i tillvaron! 
Miss You Like Crazy..


Eva Simons - Silly Boy


Allt för denna afton... Peace    //KXL


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack för vardagsrummet! :)



Mysig filmkväll igår! Hoppas du inte var allt för trött idag på jobbet! :P



2009-10-03 @ 23:09:02
Postat av: Linda

Längtar efter dig söt!

2009-10-04 @ 16:20:26
URL: http://Lindaali.devote.se
Postat av: KXL

Nat: Vsg! Tack själv.. Jag var trött, men det funkade OK att jobba ;)



Linda: ^^

2009-10-05 @ 11:51:56
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0