Söndag 15 November 2009!

Vart tog alla löven vägen...egentligen?!


Som så många gånger förr så vaknar jag åter igen med ett ryck, en *pust* och sedan en känsla av lättnad
.
Jag har drömt. Och i drömmen händer nått riktigt obekvämt. Denna morgon vaknade jag av att jag i drömmen föll från taket av ett hus. Fallet i sej var ganska oväntat, men jag kunde ändå känna det på mej.
Antagligen skulle jag överleva fallet med endast brytna ben eller andra frakturer. Men själva känslan av att falla handlöst från en höjd som genom gravitationen skulle resultera i en trasig kropp eller ett avslutat befinnande på denna jord är nånting jag absolut inte skulle vilja uppleva!

Now, back to reality..

Sedan inlägget sist så har jag bla hunnit med att börja träna med laget igen, byggt klart på balkongen (nu återstår bara spackla å måla) , jobbade onsdag till lördag åt Västerås Bagar'n, haft besök av Dagge å Mia från Ludvika, besökt Ludvika med brödbilen (stannade kvar i Ludvika hela dagen och umgicks med brorsan å Jenny, svängde förbi hos Dagge å Mia, och sen hem te farsan där han och jag käkade mat, fikade, samt kollade och snackade om "The King" Elvis Presley...bla..  Tack pappa för den stunden!

MÄKTIGT!!!!!!


Lördag morgon utanför skinnskatteberg med brödbilen.. Snön är här!


Otäck olycka så fort snön landat på våra vägar.. Jag var först på plats vid olyckan.. en stund senare kom räddningstjänsten till platsen..


Under veckan besökte jag bilen ute i Sittringe där den står..


Det börjar bli klart på balkongen nu :)


myshörnan..


ToTTi och jobbarbilen..


Dags å ta tillvara på dagen kanske innan man ska upp å jobba imorrn då.. :)

tja så länge... eller som en viss V brukar skriva: XoXo 

                                        //KXL
                                

Kommentarer
Postat av: syrran

Shit vad snyggt det blev på balkongen!! Synd att vi inte hann se det "live" innan resan.. Men grymt jobbat iaf!:D Vi ses snart!

2009-11-16 @ 07:56:45
Postat av: KXL

Tack syster..

men om två veckor när ni kommer hem så får ni se och då är det nog klart helt också ;)



Ha så kul på Maldiverna!

2009-11-17 @ 11:04:38
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: lisi

jaa vad fint det blev..:) ioförsig så vetja inte hur det såg ut innan,du har inga före/efter bilder att bjussa på? fast jag tycker att en myshörna klarar sig bättre utan en skateboard på kanten,men det kanske bara är jag..:P hahaha puss puss

2009-11-18 @ 09:43:52
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0