You just sit there and watch me do my thing..

Ljudet är likt ett enormt tungt regn som forsar i hastig fart ner mot marken..
Nån lukt eller smak existerar knappt, det är iallafall inget som hjärnan orkar förtydliga..
Psykiskt sett är känslan underbar, men samtidigt finns vetskapen om att allt gott aldrig varar för evigt..
Fysiskt sett så känns allt så rätt så belönande men samtidigt är smärtan stor..  

Jag sitter i duschen. Normalt så står jag upp. Inte den här kvällen..
Kroppen försöker säga någonting men hjärnan hör inte på..
Jag är sååå nära nu..
Jag är så nära att klara av det jag kämpat för
men det tar i, här å där..
Jag älskar den här känslan mer än något annat och jag tror på mej själv..
Jag ger inte upp nu.. Det här är vad jag vill.. Jag kommer lyckas. 



//KXL

Kommentarer
Postat av: vicky

fin bild;)

2009-05-19 @ 11:10:55
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: syrran

vilken poet!!;)

2009-05-21 @ 11:46:40
Postat av: Anonym

Tackar jag vet.. ;D

2009-05-21 @ 19:21:09
Postat av: jessica

väntas fortfarande på ett nytt blogginlägg, du lovade ett igår va det va? ;)

2009-05-25 @ 16:40:36
Postat av: KXL

JappJapp, jag sätter igång på en gång Jessie ;)

2009-05-26 @ 15:04:39
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0