Så sliten men långt ifrån död..

U P P D A T E R I N G S     D A G S ! ! ! ! ! ! ! !


Tja!

KulKulKUL att så många saknar mina inlägg här på bloggen.. comments man fått av folk i det alldagliga livet: "uppdatera din blogg vafan" "har du lagt ner bloggen" "vad har du gjort senaste tiden trodde det hänt nått" osv..  haha!

Aja, en snabb uppdatering....
Jag har MIGRÄN...JUST NU!  inte så illa än men förmodligen kommer jag ligga döende om en stund.. men innan det så måste jag hinna med ett par saker:
gå upp från källaren till dempas bil för att plocka ur delar till corradon (som jag hämtat från garaget nyss),
göra matlåda tills imorgon (klassiskt blire, fiskpinnar med potatismos, fett längesen =) ),
duscha (har inte hunnit med det efter träningen då jag stack ut till garaget direkt)
och sedan klä av mej och resten är inte så svårt att klura ut haha..

Det som känns någorlunda värt att berätta som hänt sedan sist:
Jag har fått jobb som målare
    Tack Janne!
Jag har börjat skriva   Vad får ni inte veta.. haha!
Jag har blivit Blodgivare  (var först ner och lät dem ta lite prover sedan efter att provsvaren visat sej vara grymma och mitt blod behövdes så har jag varit ner och lättat kroppen på ytterligare några dl... 4.5-5 dl nått..)
Har fått ihop Corren och kört hem den   Nu händer det STORA grejjer snart ;)  LOVE  it LOVE it LOVE it!!!!!!!
Har jobbat mej in i startelvan i laget..   Har fått mer och mer förtroende som forward vilket också har varit ett utav mina mål den här säsongen..
Har haft premiärmatch i serien med grabbarna jag tränar..  VI VANN MED 4-3  FAN VA GRYYYYYYYMT!!!! haha
Har firat morsan på hennes födelsedag  (Sista april) Jag,syrran och morsan ska ut nu på fredag å käka och gå på bio.. får se vilken ordning haha :P Det blir lite som hennes present!
Jag har slutat snusa...igen!  Igår var sist jag snusade och nu tänker jag inte börja igen..

Shit asså jag vet att jag glömt nämna nått stort men kommer inte på nu bara.. börjar bli sent nu och mycket ska göras innan bedtime..migränen smyger sej fram mer och mer så orkar inte sitta här mer nu.. Men lovar att jag ska ägna mej åt mer bloggande.. ska köra minst tre ggr i veckan.. OK?  Jag har bara såååå mycket just nu att stå i.. men tar mer om de nästa gång..  Ha en bra dag.. kom ihåg, Positivt tänkande guys.. =) 

KXL signing out...


 

Kommentarer
Postat av: syrran

Bra, nu börjar det likna nåt igen!;)

2009-05-12 @ 17:23:23
Postat av: Anonym

asså tänk att alla karlar är likadana på vissa sätt=)

hoppas de går bra på jobbet osv..

=)

2009-05-12 @ 17:48:08
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: KXL

Tsss ;)

2009-05-12 @ 23:45:03
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: V

Var det inte du som inte snusade på heltid?;)

Jätte bra att du slutat med det iaf:), jag ska väl också ta och försöka sluta "IGEN"....någongång:O



kramz

2009-05-29 @ 09:32:25
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0