<<(Look)>> ..a silly cute monkey in a tree..

Aaaa tjoho!


Nu har det gått nån dag igen sen sist.. Fan va kass jag är på det här.. men som tur är så är jag ledig idag från fotbollsträningar och allt vad det är..  såå lite updates nudå..

Bilen är inne på Service...Igen.. fast denna gång på "jospeed" där dem ska byta ut kopplingen samt värmepaketet.. priset blev betydligt billigare hos "jospeed" än hos märkesvärksta'n "arver"  Tack för tippset Alex!!!  Kan knappt bärga mej, jag vill bara ha hem den och köra den NU NU NUUU!!!!!! ;D fan va jag längtar, vad är sommaren och fint väder utan bilen i sitt hjärta????!!!  Jo NOTHING.. NOTHING AT ALL!!!!! 

kort:
¤Jag drömde TVÅ störda grejjer på en och samma kväll... svårt å komma över, jag mådde fan kurd halva dagen!
¤Vi gjorde ytterligare en pissmatch igår i Arboga.. den här gången med U-laget... FAN VA DÅLIGT!!!  De e fan så man mår dåligt.. i foten!!!!!!! Vi loosa med 4-1 å då spelar det väl noll roll att man gjorde målet för oss..
¤Haltar runt med dåligt hjullager i höften (känns det som)  men i guess thats a part of life..
¤Måste byta hjul på Blades:en (rullgrillorna) då dem som sitter på nu snart blivit nerslitna till botten.. man får fan ta sej överallt by foot snart..


Klart Tarzan gillar att underhålla... Så jag hoppas du känner dej underhållen din jävel..

Annars då yo diggar med hela huvet till promoe och "ingen som hör dej" Love IT!!!

Pezzzzzzzzzzzz                          

//KXL


Kommentarer
Postat av: jess.

ojdå, det var nog första gången man ser dig med en dammvippa ;) sexigt kim ;P tihii

2009-05-27 @ 17:37:56
Postat av: KXL

Om du bara visste jessie.. min främsta och en av de bästa egenskaper jag har är att jag är en grym dammare haha.. if you don't belive me.. ask my ma' ;D

2009-05-28 @ 00:21:12
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0