Då jag verkar off..

Ibland finns jag knappt, du hittar mej inte, inte ens i min egen kropp finner du mej
Jag svävar i sinnet noll koll på vad som händer omkring mej
Har fokus på en sak, en enda sak.. men som du kanske förstår du skulle aldrig förstå

Chill från topp till tå jag bara går å går tills det att jag försvinner
Det är nu ingenting betyder mer än vad som tyder nått betyder
Som det jag här skriver så för dej kanske orden  likt pollen bara flyger
In från höger ut till vänster men allt är bara känslor
Som jag på mitt sätt beskriver
På ett mindre lätt rent utav konstigt sätt

Det är nu jag försvunnit bort, men ta´t chill
Jag är snart tillbaks på topp.. =)



Promoe feat noname - Ingen som hör dig


//KXL

Kommentarer
Postat av: V

Sv; Tjoho, visste inte att du brukade kolla in på min blogg ibland. Trevligt:)

Jag svarade lite snabbt igår kväll på min blogg på det du skrev:P så kika där (if you want), orkar inte skriva igen:P hehe.

Ha en jätte mysig dag:)

XoXo:P

2009-05-29 @ 09:28:39
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: KXL

Najs najs.. är inne så mkt jag hinner haha..japp ska kika där istället då.. ha´t najs!

2009-06-01 @ 16:47:23
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0