Blandade känslor idag..

A tja..

Pest, men tur man är bäst!
Idag har det blivit SlitSlit och lite till Slit på jobbet.. Jobbade från 7 till 15.30 i ett enda andetag.. Okej överdriver lite nu men fan jag var så inställd på att hinna så mkt som möjligt idag då jag fick höra att det var LITE VÄL LITE tid tills det att lokalen, där jag jobbar, skulle stå klar.. Mattläggaren var inte där idag, vilket han skulle vara.. tack å lov för det! 
Det ska alltså se någorlunda snyggt till tills på lördag då det ska vara nått stort kalas för nån gubbe som fyller 60 bast!

Lämnade in bilen på service igår på Arver på tunby.. Skönt tänkte jag, pallar inte vänta på besked av nån som SKULLE  fixa bilen ( men som inte hörde av sej fast jag ringde flera ggr)  Så, ja lämnade in den istället, dyrare men fan så mycket effektivare/smidigare.. Iaf, dom skulle börja med bilen min på fredag sa dom.. Men så idag lagom efter jag lagt ifrån mej penseln och skulle gå hem för dagen så får jag ett sms där det står att min bil är klar!!!
ÖÖH OKey!!!! tänkte jag.. med tanke på vad mycket det var som skulle kollas på bilen så kunde jag aldrig tänka mej att dem skulle vara klara redan (och med tanke på att dem skulle BÖRJA med bilen på fredag blev jag jävligt överraskad)
Så jag å dempa tar peugeoten och glider mot arver.. Gissa om jag fick ångest när jag fick se/höra vad dem hittat för fel!
Värmepaketet var pajjjjjjjjj FUCKING PAJJJ!!!  Aja, Såååå efter lite funderande hit å dit så fick dem behålla bilen och jag fick en ny tid medans bilen står kvar på deras bakgård.. Det var inte så farligt dyrt att fixa värmepaketet, BARA 8000 svenska riksdaler! *suck*  aja, man gör väl vad man måste!  återkommer med det här med bilen nån annan dag när jag orkar tänka på det..

Direkt efter Arver satte vi kurs mot Ringvallen för träning med BK..  Lugn träning idag med mycket avslut och spel. Anledningen varför det var lungt idag var för att vi har ny seriematch imorrn, mot munktorp borta.. Som vanligt fick vi höra startelvan, inför matchen, på träningen innan.. KUL att jag får starta igen för andra seriematchen i rad, men lite små surt att jag får spela på kanten som Höger ytter istället för Forward som jag helst vill.. Aja bara att ladda hela dagen imorrn å ge järnet. Har man tur får jag avsluta matchen som forward iaf ;)

Nu blire käk snart, det blir dempas farsa som står för käket, "Papas" de blir najs, FETING HUNGRIG!!!!

Anyway nog snack om dagen som lider mot sitt slut.. nu är jag ledig från jobb och träning några timmar innan det är dags på nytt imorrn..  Mer uppdates då...

Hoppas du blev underhållen din jävel!

//KXL


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja på de sätt alla karlar är likadana är att är ni förkyld eller nå sådant så är ni döende;)

inge illa menat, hehe=)

2009-05-13 @ 22:21:18
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: vicky

ja på de sätt alla karlar är likadana är att är ni förkyld eller nå sådant så är ni döende;)

inge illa menat, hehe=)

2009-05-13 @ 22:22:22
URL: http://ykciv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0