Stormig helg, nu måndag igen.. och Nothing else matters..

Tryck på play vet jag, varför inte läsa om helgen också ^^
Metallica - Nothing else matters


Yes, i helgen var det mycket igen, activities hit å dit...och hit igen... 
å fan va skönt det är att ha det så, jag menar Visst, det är till viss del jävligt drygt, OCH stressigt, OCH lite tid till att vila upp sej efter veckan som varit...    MEN precis så vill jag ha det!!!  Cuz, there´s allot of shit going on in my fuckin world right now.. och det enda sättet för mej att hantera sådant skit är att låta bli att tänka på det..   i procentform gällande mitt bergodalbanspsyke ligger jag idag på circus 50% Glad Och Framåt och 50% Deprimerad och halvägs under jorden (bokstavligen talat)..

Jag Vill ju ligga på ungefär 99% Glad och framåt och bara typ 1% Depressed and all shit:ie.. för då skulle jag ju bara kunna slänga en tanke på den så kallade "procent siffran" för att le igen.. Men det är väl inte så jag och mitt psyke går ihop..

HoWEver, kan ju dra min helg lite snabbt för mej själv ifall jag nu skulle vilja se tillbaka, på vad jag gjorde denna helg, nångång in the future.. : )

Fredag, Slutade jobbet 13:30.. kom hem, möttes av tre ynglingar utan ytterkläder som huttrade längs garageuppfarten.. nån viss smartis hade låst ut sej själv tillsammans med sina två kompisar.. (Tur man åkte hem direkt efter jobbet) ..för deras skull menar jag haha!
tog det lungt ett tag, robba 4 shizzle dyker upp... vi drar å käkar på aros... as usual  ^_^ 
efter det skulle vi glo film men det blidde utgång ist.. fett taggad var man,, robban var väl kanske inte liiiiika taggad iofs haha.. men pejjjjade inträde så han var på.. (sonofabitchSkogis) haha
Efter ett försök att gigga ihop en hiphop ala "lil' wayne" låt med bärs å sprit i ena handen och micken i andra gav vi upp förfesten och gled ner på stan, MOT BMB!   Längesedan man var så pass taggad att glida ut en fredag/helg.. samt att kunna se tillbaka på en lyckad kväll..  kul med nytt folk, alla gamla klasskompanjoner, föredetta jobbarkompisar, grabbar från laget osv.. så men aa det var riktigt trevligt/najs iaf.. ^^


Lördag, Gick upp tidigt, skulle göra något, kommer inte ihåg vad bara öhh..
var iaf ner och skulle spela match med laget men blev att jag kollade på från sidan bara.. tänkte köra igång på måndagen (idag).. vi vann och det var ju bra även om vi inte gjorde nån bra match.. wellwell..
påkvällen blev det film här hemma i biorummet.. premiär var det, Och filmen blev en klassiker: "Gladiatorn"
grymt ljud och vilken lyckad filmstund :P dempa var sjukt inne i filmen rakt igenom.. har aldrig sett honom så tagen förut haha... Efter filmen tog jag en dusch och när jag stod där hörde jag mobilen ringa.. Det ver robba, han var på fest.. inte ett dugg förvånad.. vi snackade lite skit, sen gav jag mej av till festen.. utanför irsta, ute på vischan..
ganska snabbt satt vi i bilen på väg hemmåt.. då varken jag eller robba var trött men ack så hungriga beslöt vi oss för att glida ner mot stan med PL-Larsson byggtjänst bilen... där blev det donken, precis lagom till klockan 02.00, vi var ju inte ensamma där precis..  mätta å belåtna vart det mot robbans place på malmaberg, sedan mitt hood på ormberget...

Söndag, Gick upp tidigt.. skulle förbereda inför mötet samt premiär träningen med laget som jag tränar, VIK P-98..
Träningen samt informationen med föräldrarna gick riktigt bra.. var lite småtjafs i början men fick allt negativt att slut positivt... Thank God!!!  Grymt kul att träffa grabbarna igen!!!  :D

Då jag kom ut från träningshallen som var Wenströmskas gymnastikhall var klockan runt 12.30, och vadå chock tillstånd man hamna i.. Värsta jävla Vår väder.. Solen stekte, klarblå himmel osv...  Bestämmde mej redan då för att springa när jag kom hem... Jag drog på mej lätt underställ, shorts och t-shirt och som pricken över i:et mina heta solbrillor.. Sprang ner mot löga och hamnen.. fortsatte bort mot framnäs och vände hem igen... mycket folk ute och njöt av vädret... Att en söndag kan vara så underbar!!!! ^ ^   på kvällen blev det film igen med dempa och robba.. vi kollade på ännu en klassiker (för mej och dempa iaf) "Stomp The Yard"  :D :D :D    Gryyyym!!!!

och så idag måndag, dryg dag på jobbet men det var ju inte så oväntat... klarade iaf av den dagen och såg fram emot träningen med BK... Jag skulle göra comback ikväll... efter mer än 16 dagars vila pga skada.. 
Ehm, Asså, det var jobbigt, Riktigt jobbigt... kände mej så jävla seg och dåligt tränad redan efter första uppvärmnings övningen.. inte så konstigt!  Men iaf, jag är nöjd med träningen, känndes skitbra att spela med grabbarna igen och man kände sej speciellt välkommen idag.. Kul också vara att vi fick skorna vi beställde för några veckor sedan, tränings jacka & byxor...  Måste bara säga också att det var en grym känsla att kunna lira med de nike dojjorna som skapat problem under en tid tillbaka.. Men Nu jävlar blire hårdträning..  (som metallica skulle säga det) "Nothing else matters"

Ska sova nu, klockan har tickat iväg.. fortsätter imorrn... c ya'll then..  ciao!

//KXL


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jo, jag kunde inte låta bli att börja med det.. Hade liksom ingenting för mig och allt gnagnde inifrån, think you know the feeling.. Så nu är det klet på väggarna iaf.. :)



Vaddå se resultatet på bild, du får väl komma hit och kolla istället ;D Besikta mitt amatör-jobb, du som vet hur det ska vara.. :P Kanske till och med får måla om det åt mig ;P



Känns som att vi kanske borde träffas snart, snacka lite om allt och inget, eller vad säger du? :)

Verkar som att du haft en härlig helg iaf! :D



Ses imorgon! :) Puss puss

2009-03-17 @ 22:29:02
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: lisi

hejsan kim, jag saknar dej redan, tunisien ar varmt och fint och helt olikt sverige, jag skriver pa min blogg lite da och da om hur jag har det. hoppas att allt ar bra for dig.. nisi halsar... pussis

2009-03-18 @ 19:18:01
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0