Onsdagen snart förbi.. hur busy får man bli.. Really!

As i was saying earlier..  det var en stormig helg med fullt på schemat...

Hittills har det varit fullt upp i veckan också... 

Har tränat varje dag sedan i söndags och det känns så grymt skönt att äntligen kunna köra på för fullt.. konditionen blir redan bättre och jag har lyckats få igång kroppen bättre än väntat... Eftersom vi tränar mån,ons,tor + match lördagar så hinner jag köra extra pass i mellan dagarna.. det kommer först å främst bli konditions träning då.. som nu i söndags samt tisdags körde jag eget konditions pass.. Träningen idag var inte så mycket fys rellaterat.. var mest teknik i snabbt tempo.. Det gillar vi! :D  avslutade med match på nästintill fullstor plan.. var ganska dåligt tempo och mycket slarv passningar i det stora hela så kan bara bli bättre.. =)

Imorgon har vi lite annorlunda träning..  Vi har orientering i city.. japp you heard me... In Dah Västerås Centrum.. vi spelare har inte fått veta exakt hur det kommer att utföras men vi vet att det blir grupper på 4-5 pers som ska köra orienteringen på tid.. snabbaste laget Vinner!  ser faktiskt fram emot det... hur sjukt det än låter!  

vad mer vad mer...
Jo jag har idag varit ledig från jobbet... blev lite halv sent hos Petra i går... träffade henne efter jag kört löppasset..
tog ledigt dels pga att jag inte orkade/kännde för att jobba just idag.. sen dels för att jag tyckte jag skulle behöva lite mer sömn och en dag att varva ner några varv... det var skönt, sov till typ 12, gick en promenad te brevlådan med ett kuvär (shit, stavas det så, Kuvär????)  aja.. sen gick jag hem en sväng, städade lite, packade tränings grejjer, begav mej mot centrum by walking.. :D SÅ JÄVLA UNDERBART VÄDER DET BÖRJAT BLI!!!!!!!!!!!   haha aja, och väl nere på stan träffade jag syster och hennes gammla jobbarakompis... fick lite mat med mej som sis' baxat från jobbet som dagisfröken... HAHA "DAGISFRÖKEN" :D :D :D  aja.. medans jag gick rakan från oxbacken rakt genom stan till skrapan sprang jag på inte mindre än 4 bekanta/vänner.. gammla som mindre gammla vänner... En utav dem var en gammal kompis från dagarna jag jobbade på "Hilton Food Group", Attila heter han, fast av mej även kallad "Godzilla" haha.. ca 45 år och arab.. han jobbade tydligen inte kvar på Hilton utan jobbar numera på congresscenter som diskare, hahaha! så jävla skön snubbe! :D   ....iaf, vid skrapan träffade jag petra och vi gick vidare hem till henne... väl där stannade vi inte länge, jag käkade och sen gick jag till Ringvallen för träning med BK.. hon joynade mej  på promenaden dit men vek sedan av då hon skulle träffa en kompis.. 

Nu sitter jag här igen i sängen med laptopen i mitt lap efter att ha varvat ner, snackat hockey med familjen Johansson, pratat med nyhemvända Malin på msn, lyssnat på aldrig-hört-talas-om-förut  sångaren Jesse McCartney och lite annat..

Ska snart sova, men först vill jag bara säga:

Grattis till VSK BANDY som åter igen tagit sej till SM-Final efter att ha slagit ut Sandviken efter 3-2 i matcher... Mot guldet nu grabbar!!!
  VSK till SM Final 

Kom igen
  till VIK HOCKEY som i Kvalserien till elitserien förlorade tredje matchen mot Rögle med förnedrande 1-6.. första matchen dom förlorade i kvalserien var det, då dom vunnit mot  både AIK och Växjö Lakers.. Keep up the good work boys and we will make it!

VIK vs RÖGLE

Dagens citat, som ändå inte var från idag:  
Ida om hur det var att vara svensk kvinna i Tunisien:  "Dom ville köpa mej för 14 kameler"  och detta följdes med: "Jag sa ju naturligtvis nej men då höjde han bara budet med två kameler"   Hahaha!

Over and out...  //KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0