Hi Hi Hi.. (som i hej hej hej) a du fattar..

Torsdag, lång dag.. fast en jävligt kort dag ändå... asså shiiiit vad trött jag är!

hade match igår.. de gick bra både för lagets del och för min del... vi vann med 3-0 mot VSK:s Juniorer, jag kom in i halvlek på högerkanten men med de sista 5 minuterna  kvar av matchen gick jag över på vänster flyern.. ganska direkt i ett uppspel drev jag in i plan, vrickade bollen åt höger och drog på ett skott... ca 35 meter från mål damp bollen ner några dec från krysset...  direkt efter avsparken stoppade domaren pipan i mungipan och blåste av matchen... Kul att få göra första målet i BK... mot kaxiga VSK också!!!!

Annars idag har jag jobbat... var förbi hos morsan på en kaffe + tillbehör, trampade vidare hem för att byta om och dra på fotbollsträning... ganska hårt pass idag med mkt löpning samt teknik med bollen...

Nu chill efter maten och snart dags för sängen... lämnar  efter mej ännu en låt med "Sandra"... gammal goding, både
hon och låten ;D  Grrrrrrr!!!!!!!!!  

Sandra- Hi Hi Hi


signing out... //KXL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0