The old me is dead and gone var det ja...



Focus på det jag ser framför mej nu... Skiter i resten..  "Blir bara för mycket" (som vilken fjortis som helst skulle säga..)   Många bollar i luften är så jävla drygt ibland, tänker ofta på det där tidigare inlägget jag skrev om mej själv på en Öde Jävla Ö... FAN VA FUCKING JÄVLA FRESTANDE DET LÅTER........ JA, JUST NU!!!

Dagarna går så jävla fort, man kommer knappt ihåg vad man gjort, dagarna innan eller helgen innan det..

Jag har försökt vara positiv och se positivt på saker sedan ett antal veckor tillbaka nu.. Jag tycker fan de har gått piss bra... den som inte märkt nått, känner inte mej...

Hursomhelst, att vara POSITIV är ju alltid positivt, men att vara NEGATIV behöver FAN INTE alltid vara negativt..

&

Just ja, jag har flyttat...IGEN... jag tänkte  "ja men varför inte"... precis som vanligt.. Och här är jag nu, i ett hus på Ormberget i centrala V-ås... Bor här med dempa på källarvåningen (som det kommer komma upp bilder på inom kort, vi renoverar samtidigt som vi bor här..)       På övervåningen, som också är den enda våningen ovanför mark, bor Dempas far samt hans två yngre tvillingbröder Danne & David..  När renoveringen är klar kommer vi använda källaringången som entré, just nu använder vi övervåningens entré..   kommer bli najs.. aja.. To be continued...

ehm..
Jag spelar, som jag tidigare nämnt, fotboll med BK30 i 4:an i år.. inledningen samt försäsongen började bra.. efter bara 4 veckors provtränande fick jag kontrakt  (först av alla de som slogs om en plats, ca 14 pers)
Sen dess har jag kört klart hela försäsongen med "BK"  där vi bland annat körde powertrain pass med "PTJohan" samt massa löpnings pass runt om i stan.. (skit kul, Njet!)    Iaf, när det sedan ÄNTLIGEN var dags att dra igång med träningsmatcher, bollteknik,taktik/spelupplägg osv Så skadar man sej...  Asså visst, det var ju mitt fel, att jag köpte det där paret av Nike pjucks som visade sej sitta LITE VÄL TAJT.. skulle premiärlira med shoes:en men pallade bara en halvlek... Tog av strumpan efter matchen, bägge fötterna, samma stora tå, hade nageln knäckts av innanför nagelbandet.. FAN VA TYPISKT!!!!  Jag har inte kunnat spela sedan dess.. det var den 26 mars.. fy fan, det har gått 11 dagar sedan dess... Vafan ska man med tårna till.. kan man inte ha typ två hälar eller nått... Ooh den var bra, den med två hälar alltså, fatta klack speciallisten Zlatan Ibrahimovic med fyra hälar att leka boll med.. mmh...ooh..mmhh..Zlatan..

inte lång tid kvar nu..
mindre än en månad tills man är arbetslös.. igen.. *suck*
kommer väl inte så jätte lägligt, kollar andra jobb självklart, men får se.. som världen ser ut idag känns det svårt att ha goda förhoppningar... Nej nu har jag setat här å skrivit med gammla kära på messenger så nu är jag glad igen, skiter i det här nu... Hälsa från mej äru gullig!!!!!

//KXL


Kommentarer
Postat av: lisi

så djupa inlägg du skriver, vad hände med dagens outfit.. :) vore roligt om du kunde slå en pling till mig idag när du kan, försökte ringa dej igår, men du svarade inte.. ikväll går bussen till arlanda.. yey.. sen flyger vi 06.45 imorgon bitti, vid tio tiden sitter jag under en palm.. haha, nej men typ. jag kommer sakna dej så stört mycket booo.. pussis

2009-03-10 @ 13:26:32
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0