whats up Kim??!

Luniz - I got five on it


Jag är peppad till tusen inför matchen idag
det ska bli jävligt kul att lira..

Jag gick upp 07.30 imorse och käkade en rejäl frulle
efter det gick jag och la mej igen..
tanken var att jag skulle vila en halvtimme
för att sedan gå ut på en löparrunda..
men måste ha glömt ställa klockan
så jag vaknade ist runt 11.30

mmh skitbra tänkte ju jag då och var allmänt besviken på mej själv
jag får väl tacka morsan
för det var hon som ringde och väckte mej..
hon ska ev komma på matchen ikväll så hade lite frågor angående det

jag gick iaf upp igen och började göra mej iordning
sen bar det av..
körde lite små lungt tempo men ändå med fart
skulle tippa på att det blev ca 3km..
lagom för att få igång musklerna och flåset lite

jag tog sedan en dusch och gjorde käk..
Det blev lapskojs...vänta nu, jag har aldrig skrivit det förut
LAPSKOJS :O
shit, varför heter det så igentligen.. hmm aja
har mest tagit det lungt nu bara..
blir att äta lite till nu efter skrivandet här och
sen så är det snart samling med laget 17.30

Ni får väl önska mej lycka till så kanske man stänker in ett par mål idag ^_^
uppdates after the game tonight,,
C I A O




//KXL 

Kommentarer
Postat av: V

Lappkojs heter det väl är det inte från lappland? eller fan vet jag föresten:P

2009-06-11 @ 22:00:35
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: KXL

Så kanske det stavas och heter haha ..men vi säger så V :P

2009-06-13 @ 15:54:36
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0