Vardagen är inte sej riktigt lik..

Press play before you start reading..

José González - Heartbeats
 

Nej, det känns lite konstigt..
det är natten till onsdag och jag sitter här med lap-topen i knäet..
då jag inte jobbar denna vecka så blir allt automatiskt lite vridet liksom
man kommer i obalans och allt blir lite kaosartat

visst, det är skönt att kunna sova ut... BIG TIME!
men det är fan inte JAG!!!  jag gör inte sånt.. i vanliga fall
jag vill stressa mej igenom dagarna
bara ha någonting hela tiden och liksom bara stressa vidare mot nästa syssla
THAT'S SOOO ME!!!!  haha

Men idag ska jag iaf upp hyfsat tidigt
inge slöa i sängen mer än nödvändigt
jag har match med BK30 i 4:an idag då vi möter
IFK påSwedbank Park kl 19.00

Jag ska ut å löpa lite på morgonen och äta rejält
med mat under morgonen och under hela dagen
för den här matchen är grymt viktig!!!!
Jag känner på mej att vi kommer göra en bra match
bara att hoppas på att vi plockar med oss tre poäng också
för det skulle vara guld..  jag uppdaterar lite imorrn efter
löpningsrundan så får vi se hur jag känner mej i kroppen.. hehe

Ha det fint så länge.. Ciao!


//KXL

Kommentarer
Postat av: V

Vet du hur länge jag letat efter den där låten eller:P jag har aldrig hittat den, den var på en reklam på tv förut medmassa studsbollar:D nu vet jag iaf var den finns :D Wiiiiiiiiiiiiiieeee

2009-06-11 @ 21:59:07
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: KXL

Haha okej, den är grym.. jag säger väl varsågod då och ta för dej ;) haha!

2009-06-13 @ 19:15:21
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0