YOU CAN'T STOP ME

Press play before you start reading..
 
Guano Apes - You Can't Stop Me


KXL betyder Kim Xiao Long
Kim Xiao Long betyder på kinesiska "Kim Den Lilla Draken"
Kinesiska tecknet för drake finns tatuerat på min högra hand
För kineserna är ordet drake speciellt, Det står för "oövervinnelig" eller med andra ord
"kan ej besegras"

För dej som inte förstod vad du just läste kan jag bara hoppas på att poletten din trillar ner inom sinom tid.

Jag känner mej starkare,mer förberedd,mer positiv samt mer sugen på livet nu än någonsin tidigare..

Jag känner en speciell känsla i sinnet och i hela kroppen.. Jag mår så jävla bra! Kan inte minnas när jag mådde så här bra senast..

Jag kan inte sätta fingret exakt på varför jag mår så bra men det är väl nån blandning av saker som händer omkring mej samt allting annat i allmänhet.. men några små anledningar som nu tillsammans har byggt upp mitt glädjerus är väl:
1.Jag har fullt upp om dagarna, jag håller mej sysselsatt liksom!  Så som jag vill och måste ha det,.. jag blir annars snabbt rastlös.. i värsta/bästa fall så räcker det med 1-2 timmar med noll things to do så blir jag cp, otålig och rent allmänt så beter jag mej som nån jävla 5 åring...
2. Jag njuter varje sekund som jag står på fotbollsplanen nowdays.. då med både VIK P-98 laget jag tränar, samt med laget jag spelar i BK30..
3. Corradon, Mitt underbara, älskade substantiv jag håller kär, mer än mycket annat, ska hämtas från "Jospeed" imorgon och för att sedan för egen maskin och med mej bakom ratten ska köras upp till Ludvika för "nedplockning" och sedan lack...
4. jag ska till Ludvika imorgon.. det var ett bra tag sedan sist och jag är så taggad att få ge mej av redan nu.. hälsa på farsan,brorsan Dagge mfl..
Fan så sjukt jävla kul det ska bli :D SHIT kolla klockan har passerat 00.00 vilket betyder att senare idag blir en händelserik och kul dag!!!! =)
fy fan asså :D  ...jag säger som snigeln sa på sköldpaddans rygg 
-Oooh Wiiiiiiiiiiiiiiie  =) 

allt för nu.. ha de gött!!!!  peace    


//KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0