Happy face!!!!

Darin - Runaway
 
Heiy!


Update..
Vad som haver hänt de senasti dager..

Jag har köpt mej en ny cykel =) aboo va skön den äääär...(bilder kommer) man vill typ cykla jämt, kanske t.o.m i sömnen??!
Jag var på studentfirande på stan här i V-ås med bla Mallan,Ryssen och Arnis..
Jag shoppade lite enkelt på vanliga stället Carlings i centrum...satan vad jag måste vara deras nummer 1 kund asså...denna gång plockade jag faktiskt bara grejjer ifrån Rea-bordet... Köpte 3 st kortärmade vita plagg + en långärmad svart kofta.. (kommer bilder i nästa inlägg)
Jag har varit ut på "Bill O Bob" en kväll med Viktor,Linkan,Martin,Jensa,Roy mfl... blev ett par "öl-rör" den kvällen, haha!
Jag var på "FINresturang" med morsan och syrran.. Myspys really!
Jag har (lagligt) tankat hem Darins "NYGAMMLA" skiva "Flashback" Fett najsiga låtar!!!!!
Jag har hunnit träffa henke "ryssen" och simon "simman" ,,vi chillade först med danne hemma hos danne men hyrde sedan en skräckis-rulle på ängsgärdet och kollade den hos simman.. Haha najs att glo film.. speciellt skräckisar med ryssen bredvid,.. LOL!!!! BTW, Ryssen införskaffade sej en Audi S3:a på lördagen med babyblåa rims haha..den var fan inte fyskam ;)

Och sist men inte minst..  Vi har spelat en ny match i 4:an.. VINST hemma mot Sala med 2-0 (1-0 i halvtid)
RIKTIGT RIKTIGT skönt och bra genomförd match.. Vi Har nu tagit 7 poäng på de senaste 3 matcherna vilket är en klar förbättring mot den gammla statistiken då vi förlorade flera matcher i rad.. Men nu är vi på G och vi är laddade inför matchen mot Juventus på deras hemmaplan Råby IP på Onsdag..  
BTW, inför matchen mot Sala var det meningen att jag skulle starta med Beli på topp, men då jag hade dragit på mej en sträckning i vänster ljumske på träningen senast så visste jag inte ifall jag kunde spela överhuvudtaget.. jag värmde upp och det skavde lite grann men jag valde ändå att försöka köra från start.. DET HÖLL ett tag iaf... men det kändes mer och mer ju längre tiden gick.. Så, vid ställningen 2-0 i den 70 minuten klev jag av för att inte förvärra något..
Det är kul att vinna matcher igen och speciellt mot sådana här topplag.. Varje match framöver är viktig och nu siktar vi på att snabbt ta en plats högst upp i tabellen..  Önska oss lycka till!!! =) 
 

peace så länge..  =)                       
                                                //KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0