One memorable weekend.. (one or two pics included)

Å så kom den där helgen man väntat på under så många månader.. =)

Det var ju HUR JÄKLA BRA VÄDER SOM HELST under hela helgen och humöret kunde inte vara annat än på topp..

Detta hände, i text och bildform...
   
Fredagen började med jobb till kl12 circus.. Sen hem och tog de lite lungt sen på med bladesen (inlines) med färd mot "Bombardier Arena" där jag och J-O i laget skulle stå som parkerings vakter i tre timmar (kl 17-20) det var glassigt väder och vi behövde knappt göra ett skit, vi fördrev mest tiden med att snacka "nonsense" och kika på intressant folk samt hänga vid kiosken vid JM-hallen där det var gratis käk och kaffe för oss som slet vid parkeringen...HAHA.."Slet" var det ja! ;D vi tog en sväng genom marknaden som var i full gång innan vi vandrade bort till grusplanen där vi gjorde vårat som p-vakter.. Haha *ironi*     ..Det blev "pasta con pollo" på aros på hemvägen.. dusch hemma och sedan vidare på förfest hos danne med gammla polers.. alla söp, men INTE jag haha... jag är ju ingen sån där alkohoool drickare jag inte.. lol..  det som bara skulle bli ett "tjabba-tjena-hallå-det var längesen-besök" på förfesten blev annat, jag blev schaufför ner på krogen, (vi var två överfulla bilar) och med lite övertalan föll jag för grupptrycket och vips så stod jag där inne på "BMB" med en bärs i handen.. MISSTOLKA INGET NU ASSÅ!!! Jag HÖLL bara i den (bärsen) åt henke medans han var på toa.. vi hade iaf heltrevligt under kvällen och jag kom efter mycket om och men hem runt halv 4.. tre timmar senare skull jag upp igen för att infinna mej på Apalby planerna där det var dags för Saffet´s cup med grabbarna..  (bild nedan)

Henke "ass coach" stod för dessa två bilder haha..

Och även för denna nedan på sej själv.. så jävla skön!!!

Lördagen fortsatte därefter med att jag cyklade hem, käkade, inväntade ett samtal, började klippa gräset här hemma i endast iklädd boxershorts och headset haha... fick samtalet, kort därefter var vi iväg (Jag & Mallan) till långsjön..
Och fan va underbart snyggt det är där asså.. svårt att överträffa saffet´s cupen tidigare på dagen men det här var fan höjdpunkten på dan.. =) 

JONGLERING MED KORV "KIMPA STYLE"!!!!!!!

Packning & Mallan.. 

Mallan med sin inte alltför ovanliga lite sådär "småfjantiga" posé... haha!
 
*suck* haha


Jag stod för the posé:s denna gång...igen! =)


Vi åkte hem och väl hemma var klockan runt 20 tiden.. bara göra sej i ordning igen.. jag gick ner på stan i det helt-sjukt-jävla-underbara-vädret =D  vi skulle hänga med boysen hemma hos Sumpan på stan, medans jag var på väg ner väntade jag på ett vidare "infosamtal" av Jeppe.. men då det blev nå strul nånstanns på vägen (ANTAGLIGEN SUMPANS FEL SOM VANLIGT) gick jag te gränden o kirra en pizza.. satt givetvis på uteserveringen i sommar värmen.. Robban ringer på luren medans jag sitter där å myser med pizzan som enda sällskap =)  han var på B&B så vi sa att vi ses snart.. jag gick dit och efter ett tag gick vi vidare in på Pluto..Robba fick stå för inträdet för både han själv och mej då han var så jävla full, man måste passa på att utnyttja lite ;) haha nejdå men han pejjade bara för att jag inte ville betala för ett snobbställe som Pluto.. som väntat blev det en kort visit på pluto då jag inte stod ut med backslick-vet du vem jag egentligen är-plus att jag känner folk med kontakter-jag går in VIP, själv då-folket... Jag gick till den blåa månens klubb istället.. (robba stannade kvar) MEN haha, gissa vem man stöter på ganska snart därefter?! jo Robba.. han stod väl inte ut längre i guess.. eller så saknade han mej.. troligt! 

Sov ut Hååååååååååååååårt på söndag, klev ur sängen 12.30 typ.. vadå skönt!!!!
Det var nu dags att ladda inför derbyt i 4:an mellan oss BK30 på bortaplan mot Hamre..
Det gick bra för min del men piss för övrigt, vi loosa med 3-0.. INTE BRA, Nej inte bra..
Jag spelade från start till höger på mittfältet.. till andra halvlek vart jag placerad på foward position med MAX.. vi hade inte så mkt chanser att förvalta tyvärr och vi fick gå mållösa denna match..    Match mot Gideonsberg på Onsdag på Önsta IP och det finns inget annat än att åka hem med tre pinnar efter matchen.. 
allt för denna gång, sola lite nu, sen löpning till träningen med grabbarna (VIK P-98 3)

Hoppas du läste ända ner hit och du känner att du vart underhållen din jävel.. ha de!

    //KXL

Kommentarer
Postat av: V

Sv; Shiiiit vad du skriver människa tillbaka!:P jag menar du skriver typ lika mycket som jag om man lägger ihop allt jue;) haha. Du verkar ju haft en kanon helg iaf:D Grattis? till de? haha.



Fortsätt med bättre uppdatering;)

XoXo. ps, ja jävlar vad underhållen jag blev:)

2009-06-01 @ 18:50:52
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: vicky

haha bra att du haft en bra helg=)

det är du inte ensam om.. låg och pressa i solen i söndags=)

2009-06-02 @ 11:51:38
URL: http://ykciv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0