Den som lever den lär......att livet fuckthis är så här..


För mycket för mycket man pallar inte trycket
av dagen som bär på massa nya besvär
som att man skulle glida runt på moln annars å bara ha't bra
man tänker nästan dagligen tanken fan låt mej va!
vad har jag gjort för att förtjäna skiten?
har jag gått mot min igentliga "rätt"
och ska jag då nu förtjäna skiten?

 Fan va mycket skit det är jämt, med allt och alla
svårt att njuta av var dag när det är så mycket elände runtomkring en hela tiden
jag tror alla fattar vad jag menar nu
ingen mår väl helt prima?!
okej, kanske nån enstaka då
(då får jag väl säga grattis till dej men snart vänder turen igen)

Har man inte kärleksproblem så har man nått annat som skaver där inanför pannbenet
och för de flesta så går det inte över med 1 styck ipren eller 2
(defenitivt inte med en hel karta heller)
...
pengar 
pengar är ett stort issue för många
jag är van med att kämpa med slantarna
är du?

Aja skitsamma
 jag skulle kunna sitta här hela natten å skriva ner
 vad för sorts problem man kan lida av
men vem vill höra sånt.. for real!

<----------------------------------------------->



//KXL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0