ATTENTION!!!

Nu höjjer jag underhållningen på bloggen youngbloodjr.blogg.se  några snäpp genom att fixa till med lite mer personlighets krydda dvs jag kommer att lägga in den musiken/låten jag lyssnar på för stunden eller kanske nån ny mega hit från radion... Jag kommer hursomhelst förklara vad och varför just "den" låten finns inlaggd på sidan och antagligen så mår jag piss eller guld och det kommer kunna läsas av via musiken i det inlägget..

I detta inlägg som då är lite speciellt vill jag bjuda på en video jag gillar skarpt, jag hittade den tidigare ikväll på  www.worldstarhiphop.com  ...I videon ser vi EMINEM som gör sin grej Freestyle-way.. Fan asså så sjukt grymt att få till texterna så där bara genom att hitta på allt eftersom.. med endast ett beat som stöd  *_*
Enjoy!




//KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0