Lyssna på mej riktigt noga nu...

Jag är okej, jag lovar, jag är okej
vi möttes bara i ett väldigt förvirrat skede i mitt liv..


FAN va jag har njutit nu i 2h och 13 min medans jag faktiskt,
hör och häpna, för första gången såg filmen
"Fightclub"

Det är en Thriller står det på DVD:n och det levde den väl
delvis upp till också men, asså den här filmen är fan STÖRD...
HELT JÄVLA CP STÖRD!!!!! Haha 
Jag har garvat mer eller mindre varannan minut av filmen och jag har aldrig varit så här jävla fucking lycklig efter en filmrulle som efter denna FIGHTCLUB med min favvo skådespelare Edward Norton samt Brad Pitt..


Det går inte att hänga med på noterna i denna film
ett geni har skrivit manuset

Fy fan jag har inga ord till att beskriva men fan vilken jävla vändning på denna kväll!!!!

Nu tänker jag dricka upp min fucking jävla pepsi och sen bara vara JAG... För jag är fan inte bitter No More..
Jag är helnöjd med allt som rör mej i detta liv..

Peace Peace och fan lite mer Peace gott folk!!!!!!!! 


//KXL

Kommentarer
Postat av: lisi

hejsan snygging.. trevligt att prata med dej en snabbis igår på msn... vad fin din blogg har blivit och jag tycker du skriver asskönt.. :) idag blir det shopping för mig, eller jag har ju inga pengar, men man kan ju alltid fönstershoppa.. ska söka lite jobb också och bara mysa med familjen, hoppas din dag blir fin.. :P pussni

2009-07-01 @ 11:08:39
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: KXL

Nu har ju vi snackat en del efter din kommentar lisi men va fan liksom jag måste bara lägga in nån rad under dina rader.. haha!



Kanon lisa och jag gillar mycket mycket med dej också haha :P vi höres snart igen baby!!!

puzzpuzz & kramz

2009-08-05 @ 01:24:19
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0