Get your shine on...

Halluu guys!!

Hänger hos robbish "Skkkkkkk " skoglund...4 Shizzle for the moment... 
Idag äre tisdag och jag å robba  var på gymmet as usual... 

Fick idag veta att jag blir varslad..snart... närmare bestämt 7:e mars... Känns inte så bra.. men var ganska väntat ändå.
Kan inte säga att jag gråter direkt men ser allvaret i det hela (obviously) 

Anyway, ville bara skriva lite igen, var ett tag sen nu.. har inte haft tid/ork eller intresse av't bara.. Sorry!

När man hänger med robba blire alltid mkt hiphop i öronen... och som den musikälskare jag är så är det aldrig någon pina att umgås lite med han..  

Musik i sej är ju alltid trevligt (finns undantag,Klart!)  men viss musik eller en viss låt gör att man tänker tillbaka på stunder som förknippas med just den låt man hör på då.  

För att fatta mej kort samt sluta förvirra mej själv tänker jag bara lägga in några låtar jag har ett speciellt/speciella minnen från.... Och eftersom vi då är hos robba och vi delar samma intresse av musikstilen hiphop, kommer här just hiphop!



Birdman - Shyne On  feat Lil Wayne 


Chamillionaire - Ridin Dirty


Dr dre - still d.r.e  feat Snoop dogg
 

E-40 - U and Dat  feat T-pain & Kandi girl


C ya'll later... OOhh!!


//KXL

Kommentarer
Postat av: lisi

hade ju varit roligt om du hade skrivit vilket minne du förknippar vilken låt till.. :) kul att du skriver igen iaf.. pussis

2009-01-28 @ 13:33:32
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: miss sexxy!!

han robbish verkar vara en riktigt trevlig å sexig kille!!;) grrr

2009-01-29 @ 00:02:03
URL: http://skkkkkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0