You don't know...


"Ångest"     Där har vi mitt nya mellannamn... "Kim Ångest Nordlund"

Jag har ibland ångest, för vem jag är, för saker jag gjort eller är på väg att göra..

Jag har mina stunder då allt känns så jävla bra... jag har mina stunder då jag inte vet alls vad jag ska ta mej till, och allt känns rent av som ett helvete.. Idag har jag funderat en hel del, tänkt på vart jag "befinner mej", vad jag har för mål osv..

Innan jag fortsätter vill jag bara säga Tack Lisa! 
Tack för att du alltid finns där för mej, vad det än är, hur jag än mår så finns du alltid där som den underbara person du är.  Det betyder mer än du tror.. Allt kan gå från piss till allt annat än piss.. bara genom ett samtal till dej där borta i huvudstaden, eller vart du nu annars befinner dej.. och du ska veta att dina issues är mina issues.. jag diskuterar gärna om dem... Anytime.

Hursomhelst.. alla vill vi någonting, stora saker som mindre stora saker.. Alla vill ha just "det där"!

Jag förvirrar mej själv väldigt ofta när jag kommer på mej själv att jag har alldeles "för många bollar i luften" (som en viss person brukar kalla det)  jag har helt enkelt fler saker i huvudet än jag klarar av (hårdisken har lixom varit över full, inte bara idag,förra veckan, det här eller förra året, så långt jag kan minnas) ... det handlar om allt från jobb till familjen, mina "vill ha" begär, mina framtida planer och allt därimellan...

Idag är det många frågetecken, bl.a angående, hur jag ska hitta ett nytt jobb, då jag blivit varslad fr.o.m 7/4 -09..,hur jag ska kunna göra det jag har tänkt med bilen, hur det blir med utlands resandet som varit planerat sen en bra lång tid tillbaka.. Ja, allt handlar i det stora hela om pengar.  Inget nytt,, Samma pengar-problem stöter jag på gång på gång..


Men, jag ska inte gräva ner mej själv i mina problem, jag ska ta itu med dem.. tar en dag i taget.  Mitt nya tankesätt!

En låt som gått varm inombords, samt på youtube på min äckligt heta laptop är en låt av Milow..


Milow - You don't know





Volkswagen Corrado VR6

Volkswagen Corrado VR6

Volkswagen Corrado VR6

Kommentarer
Postat av: lisa

hey darling.. :) tack för att du finns där för mig också.. det betyder allt. tusen miljoner pussar och kramar till dej.

2009-02-03 @ 14:08:35
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ingen mera ångest nu Kim, lova... :) Love yourself <3 tack för pratstunden ikväll, hoppas du kan sova gott :) Puss & Kram

2009-02-09 @ 23:43:33
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: Youngblood Jr

Jag ska göra mitt yttersta den här gången..och framöver, på obestämd tid... att vara positiv menar jag :) Jag ska försöka bli som dej, du är en fantastisk töz med en grymt härlig personlighet.. Jag kännde direkt igår efter vår lilla conversation in dah egg, att jag mådde bättre. Allt känndes bara så mycket lättare. Jag tror du till viss del känner likadant och jag hoppas du SÄGER TILL nästa gång jag gör eller säger nått dumt, så jag vet! ;) hehe!



Tycker om dej jätte mycket! Ses imorrn!

Puzz&Kramz

2009-02-10 @ 20:31:29
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: Tessan

Meur, ska du göra mig rörd också? :D

När jag är såhär svag efter all träning, gosh, du vet då när du kan få mig att bryta ihop ;) Söt.



Ja, positivitet är så mycket mer uppskattat än negativitet, sen ska man inte ljuga om sina känslor för det, men man mår så mycket bättre själv om man skrattar åt sin egen patetiska situation än grinar över hur alla andra bara lyckas. Egentligen.. INGEN får allt serverat, alla måste kämpa mer eller mindre - och alla har i princip samma förutsättningar, det handlar bara om val..



Gosh, det var inte meningen att skriva en novell, men du är bra Kimsan, det var det jag ville komma fram till. :)



Sov så gott, ses tomoz! PUSS

2009-02-10 @ 20:44:53
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: Youngblood Jr

Jag tycker om när jag får dej att känna saker, men hatar att göra dej ledsen och irriterad.

men om du blev rörd så är jag bara glad för det (ler) ;)



Jag vet, jag förstår. Den där "novellen" var riktigt fint skrivet.. ska inte förstöra nått, ska bara sätta punkt på den diskutionen så säger bara TOTALY AGREE WITH YOU!!!



Tack iaf.. sov gott du med beautiful! puzzzz ;)

2009-02-10 @ 21:22:28
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: Tessan

Bra där :) Punkt.



sov gott nu! Puss

2009-02-10 @ 22:11:55
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: sissss

jag är besviken på dig kimpsa...de är inte allt för ofta uppdateringarna sker....hahhahaha!! seeyaa tomorrow..?! kram kram

2009-02-12 @ 21:31:59
Postat av: lisi

da challenge.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0