SNÄLLA DÄCKA MEJ NÅGON!!!!!!!

Jag är trött som fan, har möjlighet att somna.. MEN det går inte, hade match idag med nya klubben BK30..
Det var säsongens första träningsmatch och den spelades på våran hemmaplan..
Jag blev inbytt i halvtid för att ta roll på vänsterkanten.. Redan innan match start, på uppvärmningen, kände jag att det var nått som inte stämde.. Mina sprojlans nya NIKE dojjor visade sej vara för små.. som med alla skor så formar sej skorna efter fötterna (någorlunda) och jag bestämde mej för att köra vidare uppvärmningen i samma nya skor...
under första halvleken värmde jag upp på sidan som vanligt när man börjar på sidan av plan... (hade fortfarande på mej samma nya NIKE dojjer) i halvlek gick jag in på min postion på vänsterkanten och körde på för fullt.. i hårda inbromsningar kände jag hur stortårna mer å mer började säga ifrån, efter ett tag var känslan i de två största tårna likt nån typ av köldskada.. precis som man kan känna när man är ute på vintern i sommar dojjor alldeles för länge.. tårna bara dommnar bort och värker SATAN!!!!   Just så hade jag börjat känna... efter ännu en stund var smärtan så pass att jag sprang av planen och bytte ut höger dojjan med höger dojja av mina förra årets nike shoes..
För sent, det blev knappt lindrigare än vad det vart.. jag fullföljde matchen så gott det gick och intala mej själv om att det går över det är bara kallt... 

Matchen slutade 2-2 och det var en ok match från våran sida...  kommer in i omkl rummet och tar av mej skor och strumpor och kollar ner på tårna... allt ser ok ut förutom att vänster samt höger stortå är SvartBlå av blödningar..
Naglarna på de båda fossingarna var "lite sådär halv lösa"  gick å vicka fram å tillbaka, upp och ner... Mys!

Efter en filmkväll med olidligt lidande av värken i tårna börjar jag snart tappa greppet om mej själv,.. JAG HAR ALDRIG VARIT MED OM EN SÅN HÄR JÄVLA GRYM SMÄRTA I TÅRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  FAN VA ONT DET GÖR!!!!!!!!!!!!
Jag har spelat fotboll sedan jag var tre år gammal och gjort ett åtskilljiga 100 tals matcher och träningar men inget liknande har jag varit med om..  

Ah, nej nu måste jag försöka somna, pallar inte mer...

//KXL 


Kommentarer
Postat av: lisi

du får plåstra om dina sår och käka lite smärtlindrande.. det låter ju inte alls så mys det där med blåa tår.. :) hoppas det känns bättre idag. här skiner solen och det är verkligen partyväder.. eller ja, varmt iaf.. vad hittar du på idag? pussis

2009-02-27 @ 12:53:11
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0