Semesterledig i februari månad, that´s sick!!!

A haj haj haj haj! läget?

ligger här på samma ställe som jag legat hela natten och morgonen... jag har knappt rört mej ur fläcken...
Jag har nämligen tagit ut ledigt från jobbet och använder mina  semesterdagar jag har tjänat ihop sen jag började jobba på K-pro för ett år sedan.. vet inte exakt hur många dagar jag har men jag blir väl hemma några dagar då å då när jag känner fört.. Varför ta ut semester nu?? Jo för att jag har inte så läng tid kvar på jobbet innan jag får gå.. som sagt den 7/4 -09.. sen finns det istort sätt ingenting att göra,  (What so ever)  inga jobba att ta tag i...

Anyway, medans jag ligger här å känner mej allmänt uttråkad, fast ändå inte, och får dåligt samvete för vad jävla lat jag verkar vara... Men försöker intala den hjärnhalvan vilken försöker bryta ner mej  att FUCKA OFF!!!

Så plötligt kom den, låten som fick mej att tagga till rejält.. gick från boooring and sad thoughts 2 big fucking happy thoughts på en gång med hjälp av den här låten nedan...   

höres sen!  peace 






//KXL

Kommentarer
Postat av: lis

stört skön video också.. :) om du gillar denna med the veronicas så kommer du nog älska deras andra låt som heter 4-ever.. :P den är (om möjligt)haha ännu bättre.. peace out. :P

2009-02-26 @ 16:23:44
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0