Rap Das Armas

Så här innan jag ska sova tänkte jag bara lägga in några heta bilder på bloggen för den som vill se hur mina tidigare nämda NYA NIKE Fotbollsskor ser ut  ^_^ 

Japp den som har hängt med från mitt inlägg igår förstår säkert att det är samma skor som gjorde gårdagen till ett litet helvete!!!!!!!   Men hursomhelst, grejjen var ju den att jag köpte ett par för små skor (därav gårdagens inlägg) det var ju mitt fel... kommer inte hända igen...EVER!!!!

Så, imorse åkte jag  förbi Team Sportia igen för att byta ut dessa mot ett par av större storlek.. It went OK!!!
Så nu är jag nöjd igen och ser fram emot att ta nya tag imorgon/idag när vi har match igen.. Den här gången möter vi Franke som är tippade att vinna serien i år.. Well, we'll see about that!!!  ^_^ 

Trots pain i mina tår tänker jag prova lira imorrn...  får slänga i mej lite bedövning i värsta fall :D

Lite pics på dojjorna var det, dessa bilder är tagna från köksbänken så ha överseende med hur feta bilderna blev, haha 

Mercurial Vapor IV FG




Sleep tight....good night!

//KXL

Kommentarer
Postat av: skkkkkk

Kör inte zlatan å ronaldo me sånna skor?!!:P

2009-02-28 @ 11:04:27
URL: http://skkkkkkk.blogg.se/
Postat av: Youngblood Jr

FAN VA DÅLIG DU E Robban!!!!!!!!!!!! HAHAHA TSSSS

2009-02-28 @ 11:05:39
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0