Kämpigt men jag överlever...4 shizzle! ;)

Söndagen den 22 februari 

Sitter här på sängkanten och skriver ett litet söndags inlägg igen...
Veckan var lång men gick snabbt.. som vanligt, den bestod av bl.a jobb, träning, renoverings arbete och lite sömn..

Helgen har varit allt annat än chill. Har hunnit med ett antal timmar med renoveringen i framtida boendet, 5 timmar på jobbet, ett antal mil i bil fram å tillbaka här i V-ås city, träffade farsan å  "frugan" (Karin) som var här från Ludvika, var hem till morsan å hennes gubbe Björte (Björn) ....där var också Björns barn från tidigare förhållande och hälsade på, Emilia och Jennifer heter dom, ehm, firade syrrans boyfriend ALEX som fyllde på lördagen 29 år GRATTIS MAN!  Nyss 23 snart 30 känsla eller ?? haha... sist men inte minst, blev det filmkväll hemma hos mej å dennis, robban stod för besöket och filmen "Rockenrolla" sattes i rullning.. Den var grym fram tills det att jag gjorde en omedveten snarkning och föll i sömn..
Ja det är väl så det kan gå när man ger fan i att sova i veckorna.. Mina batterier var totalt urladdade!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, idag har jag bara hunnit vakna till ordentligt efter minst dubbelt så mkt sömn som jag är van vid..
Ska röjja i garderoben nu för att göra vattenledningarna synliga för inspektion imorgon.. Snart rivs hela badrummet.. men nog om det nu...   efter genomgång i garderoben blir det att göra iordning sej, på med målarutrustningen, borsta tanden och dra iväg..  Idag blir det målning i huset, FINALLY!!!! :D :D :D  
får se hur länge vi kör idag, ska dra te färghandeln först så där går lite tid.. Men jag återkommer med hur allt gått under denna sista dag på veckan...  tills det, stay cool!!!!    
peace out
//KXL

Pics från helgen

gathering.. Alex kalas

Gathering

Alex & systers master room

Emilia låtsas sova kanske haha

Min Nya Keps!!!! wie ;)

Kommentarer
Postat av: liisa

låter ändå som en trevlig helg, roligt med foton.. :) så man får "se" vad du har för dig.. här snöar det som bara den och bussfan var sen som bara den så nu ser jag typ ut som en snögubbe. ser inte direkt fram emot 6 timmar i hökarängen men det får väl funka, lite pengar är det ju iaf, och med så mycket arbetslöshet som jag haft så är det faktiskt roligt att ha nånstans att åka och känna sig lite nyttig. hoppas allt fortfarande är bra med dej.. pussis

2009-02-22 @ 17:04:51
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0