5 saker jag aldrig skulle klara mej utan på en öde ö..





1.  Klart jag behöver mina favvo brillor..


2. Solkrämen likaså..

3. Har man spelat fotboll aktivt sedan man var tre år gammal så finns den bara med.. Always!


4. Vissa drömmer om framtida giftemål, en resa till solen eller om att hitta nån/nått att älska...
    Min dröm har i många år handlat om den sak som det senaste året alltid kunnat få mej att le, ett stycke sinnesro..
Den kommer alltid finnas vid min sida så länge jag vill.. Det jag pratar om är min Drömbil som har varit min sedan juni månad 2008.  Volkswagen Corrado VR6


5. Jag äter godis mindre nu än förut.. Men jag kan inte säga att jag gör det för att jag gillar det mindre nu. Godis kommer för mej, så länge det finns, vara min "grej".. LOVE IT! ^^



Thats my and my thinking....

Btw, toda i stayed home from work, i just did not feel like working.. And oh, i am having an cold..

Peace out!   //KXL

Kommentarer
Postat av: liisi

fint fint fint.. :) älskar att du tar med bilen till en öde ö.. : så typiskt du.. saknar dej. pussis

2009-02-17 @ 12:33:53
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha, vad rolig du är! :D Blev faktiskt lite impad av mig själv där en stund. :D Men du är bra ändå, även om du lämnar juicepaket efter dig ;D Puss och Kram och go'kväll!

2009-02-19 @ 18:21:05
URL: http://rullgardinen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Oh, and by the way - dags att uppdatera igen! ;D PUSS

2009-02-20 @ 00:09:22
URL: http://rullgardinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0