Tisdagen kan ibland se ut så här..

Min dag idag:

Jag sov ut....BIGTIME!!!! 
Jag letade efter ny apartment i timmar..
Sen stack jag iväg på samling med laget på Ringvallen där vi skulle möta Romfartuna i en sista träningsmatch innan serie-premiären på lördag!!!

Vi gjorde ingen bra match idag.. vi förlorade med 1-3 på ett Ringvallen IP där vattnet öste ner från skyarna!
Värt att nämna: Vi spelade med en annorlunda startuppställning där jag började på bänken!!!  haha det händer aldrig annars LOL!!!!  Det för att få igång hela truppen inför lördagens premiär.. Jag byttes in i halvtid och jag gjorde vårat enda mål för matchen.. det var ett lite underligt mål... Från sidlinjen ca 15-20 meter från mittplan drog jag av ett inlägg..ett  inlägg som mer blev som ett skott och som seglade ner i bortre krysset.. Otagbart för målvakten!!! haha sånt gillar vi!


  Bilden är från en träning förra veckan.. (jag i gröna skorna)
 

//KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0