here's a knife, DO SOMETHING with the knife..

ALLTSÅ, FÖR I HELVETE VAD JAG BLIR IRRITERAD!!!!!!!!!!!!!

JAG STÖR MEJ SÅ JÄVLA HÅRT PÅ ALLA JÄVLA MODE/TITTA MIN LILLA SÖTA HUND/IDAG TOG JAG EN FIKA PÅ STAN-BLOGGARE........ VEM FAN BRYR SEJ?!!!!!!!!!  JO EN JÄVLA MASSA MÄNNISKOR, VERKAR DET SOM :O
JAG FATTAR INTE GREJJEN MED DET!!!!

GÅ IN PÅ TOPP LISTADE BLOGGAR SOM FÖR MESTA DELS TILLHÖR NÅN BRUD, SCROLLA NERÅT GENOM HENNES INLÄGG OCH JAG KAN NÄSTAN GE MEJ FAN PÅ ATT DÄR NÅNSTANNS, OM INTE VID ETT FLERTAL UPPREPANDE GÅNGER, KAN LÄSA ÖVERSKRIFTEN: "DAGENS OUTFIT"
LIKSOM, VART VILL MAN KOMMA MED ETT SÅNT INLÄGG? ÅTER IGEN, JAG FATTAR INTE!!!

OKEJ, OM VI SÄGER SÅ HÄR: JAG FUCKIN LÖÖÖÖÖÖÖVE KLÄDER OCH JAG ÄLSKAR ATT KOMBINERA OLIKA KLÄDESPLAGG,,,,JAG BYTER IBLAND/OFTA "STIL" FRÅN SKATESTUK, TRENDIGT TILL ANNAN STIL SOM ÄR SVÅR ATT SÄTTA NAMN PÅ..  

MEN INTE FAN BEHÖVER JAG VÄL VISA BILDER HUR JAG SER UT VARJE DAG GENOM ATT FOTA MEJ SJÄLV I SPEGELN!!!!!  DET ÄR TAMEJFAN SÅ MAN BLIR MÖRKRÄDD!!!!



//KXL


Kommentarer
Postat av: V!

haha du har så rätt, men vaddå jag fikade på stan och skrev det i bloggen;) närå inte idag;) hahahha

2009-09-01 @ 19:31:59
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: therése

YEAH!!!

2009-09-01 @ 21:06:28
Postat av: therése

YEAH!!!

2009-09-01 @ 21:07:16
Postat av: vicky

jag håller med dig helt och hållet

2009-09-02 @ 10:06:07
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: moahaha

håller inte med dej alls, of course.. :P jag tycker att vissa personer med skön stil kan ge bra inspiration då man har dåliga kläd-dagar.. :) sen är det ju frivilligt att störa sig på dem, det är ju så de får besökare också.. :P på personer som går in och stör sig..:) peace out

2009-09-05 @ 23:43:56
Postat av: KXL

Moahaha:

Det är ju i stort sett lika kläder dom klär sej alla "modefixeradebloggbrudar" Samma stuk menar jag.

Eller är jag helt ute och cyklar nu??!



"dåliga kläd-dagar"??! Menar du allvar, finns det sånna problem nu också? shit, vilket i-landsproblem :O sorgligt!



Man kan ju tydligt se nowdays hur tjejerna börjar bli utseéndefixerade tidigare och tidigare, redan vid en ålder av 12 år kan man ju se puder/smink, tajta/utmanande kläder och utputande läppar.. Kan ju bero en del på dem lätttillgängliga storbloggarnas bloggsidor där man ser hur man ska vara och hur man ska se ut för att folk ska tycka man är intressant!

ACK SÅ SORGLIG VÄRLD VI LEVER I!



och Ja, självklart är det så dem får besökare, genom att sänka IQ intelligensen några snäpp och bara go with the flow! kul/intressant/lärorikt/avundsjuka eller vad det nu är, det är väl en kombination av dessa som gör att dom får så många besökare.. Nån gång då och då sänker väl jag mitt IQ också kanske, men då är det när jag typ borstar tänderna, gör min grej på toan eller då jag ligger där och försöker somna.. inte när jag skriver ett inlägg på bloggen och vet att flera tusen människor kommer läsa det.. sen kanske jag inte har flera tusen som läser min blogg men du hajjar vad jag menar..



peace on you 2! :)

2009-09-06 @ 13:05:41
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0