Mycket har hänt sen sist..

Tjoho!

Sen sist jag skrev har det hänt en hel del.. det mesta positvit =)

*Jag har hittat en ny lägenhet! flyttar i slutet av denna månad =)
*Jag har fått jobb...typ! väntar bara på besked om när jag ska börja =)
*Jag har träffat lite familj uppe i dalarna.. mormor, morbror, bror med familj, farsan mfl =)
*Jag har i samband med dalarna trippen besökt min bil som är inne på lack at brorsans jobb.. den är snart klar!!! =)
*Och jag har spelat premiärmatch med laget..

Vi hoppade in i bilarna på Ringvallen IP och begav oss till Hallstahammar då dem stod för motståndet!!  Vi gjorde en bra match och vann tillslut med 2 mål mot 1 :D  Fuckin beautiful start på höstsäsongen!!!  =)

Angående matchen mot Hallsta så kändes kroppen bra och jag pumpade på i 90 minuter! 
Jag stod för 2-0 målet på nick, lite turligt!  
Fick efter matchen utmärkelsen Matchens Lirare vilket faktiskt aldrig hänt förut med BK30.
Det var ju kul!!! =)


På lagets hemsida kunde man dagen efter läsa:
"Dagens spelare utan tvekan var KIM NORDLUND !!!! Som han springer denna kille !!!! Han tycks kunna jobba hur mycket som helst, och måste vara en mardröm att möta för ett försvar. Jag äter nyttigt med bra mat, och laddar ordentligt inför matcherna. Det känns bra nu, säger Kim. Vi vann rättvist idag !!!"
 
Och i VLT (länstidningen) kunde man läsa:
"Efter matchen var Wessberg (tränaren) mycket nöjd med Kim Nordlunds insats:  - Killen är som en duracellkanin, det är bara att skruva upp honom så springer han."

Kul att läsa om sej själv ibland.. det ger ju en extra liten kick inför fortsättningen.. =) 

Bilden tagen förra året....då var man fan ingen hårboll!!!

Allt för ikväll...tack å hej!
//KXL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0