miXade feelings..

A hej!

Jag tänker inte skriva så mycket i det här inlägget tyvärr..
jag har svårt att skriva nånting just nu..
av nån anledning som känns jävligt vrickad kanske.
Jag vill skriva en hel del för det är massor av bra saker
som händer mej just nu och jag är sååå sååå tacksam för det.
Det är jag Verkligen!
Men ändå så vill jag inte skriva nått av det..
jag vill bara lägga in den här låten med bandet "Editiors"..
den går på repeat hos mej just nu och jag vill inte
göra annat än att lyssna på den och bara "vara".
Som sagt lite "vrickat" kanske...
Men å andra sidan så är det väl en sån här känsla
som alla får då och då...kanske?! vad vet jag..
jag vet iaf att jag är så här ibland. Inte ofta, men ibland.. 

Editors - Smoker outside the hospital doors


//KXL

Kommentarer
Postat av: lisa

glad jag blir att det går bra för dig i fotbollen.. :) även fast jag tycker du ska bli värvad av typ bajen eller nått och flytta hit.. pussni

2009-08-13 @ 18:39:09
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0