Dagens outfit...eller inte..herregud!




Blogga är ju värsta innegrejjen och det har väl inte en enda kotte i det här landet missat!

Jag var skeptisk till allt som hade med blogg att göra innan jag själv började.. det var lite små kul faktiskt märkte jag!
Men den riktiga anledningen till varför jag började "skriva av mej" på en internet sida, där alla kan se vad jag skriver, var att jag ville skriva ner saker jag gjort och inte vill glömma och kunna se tillbaka på. Efter att jag bloggat ett tag så fattade jag det stora hela vad jag ville få ut av det här.. Jag ville använda det här "stället" till att skriva om känslor, händelser, visa bilder och att lägga in videoklipp av min vardag... i grund och botten, för min egen skull!
Sen att nån råkar få för sej att checka in min sida, det är ju bara så mycket roligare!

Som sagt, jag skriver blogg bara för min egen skull och för att få skriva av mej sånt jag känner för att skriva om, för stunden.
Jag säger inte att min blogg är roligast eller jätte intressant, men det tycker jag faktiskt, om jag ska vara ärlig. jag brukar se tillbaka på gamla inlägg och nästintill garva sönder mej!!!  Därav har jag fått med mej nått positivt med bloggen! 

Många andra som skriver blogg och t.o.m har blivit "kändisar" genom sin blogg, tycker jag, skriver om en ganska "lika" vardag! VISSA!!!!  DOM stör jag mej ganska jävla HÅRT på! 

Hear me now: 
Jag har fördomar om en hel del människor i samhället.. Oh Yes!!!
Jag tycker inte att man som människa ska försöka vara någon/någonting som man egentligen inte är! För mej är det bara så mycket Fejk/spel.
Jag stör mej lätt på folk..  Ta det här med folk i trafiken t.ex... Fan vad arg och irriterad jag kan bli!  Ni som känner mej eller har åkt bil med mej vet vad jag snackar om!

Jag kan sitta och se på tv nån gång ibland, som just nu t.ex. I reklamen som rullar där stupikvarten så är det väl knappast någon tvekan om vad det mesta reklameras om!  Jag snackar kvinnor och alla deras tillbehörande produkter som ska göra dem finare på alla sätt och vis.. t.ex  mascara för ögonen, krämer för huden som ska motverka rynkor och istället ge ett finare utseénde, ja smink i största allmänhet!  Det är tragiskt att det ska vara så utseénde fixerat allting!
Speciellt för kvinnor!

Åter till bloggare och deras blogg. Alldeles för många verkar tycka allt ska handla om MODE!  Dom står framför spegeln och tar kort på sej själva eller låter nån kompis, morsan eller whatever ta korten medans dem står där och bjuder på "snygga" posér.. sen ska dom alltid skriva under bilderna vart plaggen är inhandlade ifrån, vad dem kostade och självklart det mest viktiga, vad det är för märke på skiten! "Det här är dagens outfit" heter det oftast!  Och sen så skriver dem ju också en liten text om vad dom gjort under dagen eller vad planerna är!  Kan det vara en fika på stan, en shopping runda eller en promenad med deras pytte lilla vovve som ser ut som nån jävla råtta!

Jag jag jag jag...mycket "jag" nu...och mycket "dom".. men det här är vad jag känner för att ta upp så här innan säng dags..

Like it or not...agree with me or disagree.. This is me!

Skriver väl mer nästa gång om detta... eller om jag skriver om något annat! 

peace to ya'll
//KXL




 


Kommentarer
Postat av: Vicky=)

jag håller med dig helt och hållet faktiskt=)

och jag tycker det är väldigt kul att läsa din blogg=)

2009-08-05 @ 12:02:31
URL: http://ykciv.blogg.se/
Postat av: KXL

Haha härligt!

Tackar, uppskattas vicky :D

2009-08-05 @ 12:11:33
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0