and life just keeps on rollin'...

Press play people
 
The Kelly Family - Edge of happiness

Jag sitter här i shorts och linne klockan är 02:55 och en ny dag har börjat...
Dock så blir det inte att sova riktigt riktigt än då jag mer eller mindre har vant mej vid att sitta uppe ett par timmar längre än vanligt.. Jag antar att det har någonting att göra med att jag inte har jobb för tillfället ?!?!  does it make any sence..oh yes! 

När man inte har jobb har man mycket fritid.. min fritid använder jag till att träna,fundera på mitt syte med livet, träna lite mer, fundera på annat, och bara få timmarna att gå..  Jag älskar att träna! Utan träning hade jag inte haft någonting att befria mina jobbiga tankar från! Jag hade inte fått nån motivation till att gå upp på morgonen en sån dag då jag mår långt ifrån bra...långt ifrån okej!

Livet går snabbt, dagarna går snabbare och slutet närmar sej.. jag får panik!  Tragiskt tänkande jag vet.. men det är sån jag är när jag känner mej låg...riktigt låg! ....det är så det känns när jag mår dåligt...riktigt dåligt! 

Jag vill så mycket men samtidigt känns allt så jävla omöjligt... så långt bort.. jag kan liksom inte nå DET DÄR
jag vill ha mer än det här.. jag vill nå längre,, jag är inte nöjd med mej själv om jag inte kan nå längre än så här..
men även om jag tänker på samma sak, försöker komma fram till någonting, under en hel dag oavbrutet känns inget bra det kommer bara fram mer och mer skit ju mer jag gräver..
  
Jag är nyss fyllda 22 och det är inte så många år på nacken.. men det börjar fan bli dags att göra något... sätta upp mål, inrikta mej på något, ha en dröm att jaga!

Jag tänker inte skriva mer för den här gången.. jag ser sängen framför mej nu och det är mitt ända mål just nu.. tre meter bort ska ju inte vara så svårt liksom.. hoppas du gillar låten i detta inlägg.. den är speciell och jävligt bra! 

Nattinatti! 
//KXL   

 

Kommentarer
Postat av: mallan

du är bra!

2009-08-04 @ 22:31:09
Postat av: KXL

Och du är underbar Malin!

Tack för att du är den du är!

2009-08-05 @ 01:13:10
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: V

håller helt klart med dig om det du skrev i texten.

2009-08-08 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0