MOFETA&JERRE Includz Promoe 4 sure..

en najs vecka följs av en najs helg
snart dags å sussa på kudden som varje kväll..
men först måste jag ändå få säga att det finns ingenting jag ej kan grejja
var ut själv igår på Pluto du vet, efter ett par jäger var jag långt från diskret
Med "Mofeta&Jerre" där på scen lovar jag dej kompis du får inga problem..
att släppa loss dansa vara lycklig, ingen slåss dansa dej lycklig gör som oss dansa va lycklig!

fem min paus sen var det dags för Promoe han gjorde nog ingen besviken för alla skrek "PROMOE"
råkade själv hamna långt bak men vad fan gör de när det var ett sånt jävla drag
från alla på klubben gissa vem som skrek.. nejnejnej de var inte jag ok jag ljuger jag vet..

efter klubben stängt blev de å knalla hemåt kom hem rätt så sent klockan var nolltvåtrettiofem nått.
minns inte riktigt exakt det är svårt sånt där la mej snabbt i sängen så trött jag svär...

Nej lär sova fan... peace awt 4 nw

//KXL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0