JobbaJobbaJobba MålMålMål MeraMera cash mindre alkohoool!!!

Jaha, då var det dags igen. kimpa vid toppen känner mej glassig men, igen massa slit de gillas de är fint
mår som värsta prinsen eller typ som en kung resan bär nu av de sker med ett jävla gung.. 
målen är satta fixade allt idag, när jag med ett stort leénde målade på grymt bra.. stinget sitter kvar jag älskar det här, kan man falla för något liknande säg mej, svär, de jag menar med faller är min situation, med plus 150 spänn i timmen och ett jävla flyt, med allting jag gör ingenting blir skit.. som en vis man sa " ta vara på var da", ja jag diggar den snubben tack ska du ha, nu flyter allt på så mycket bättre..

Den som lever han lär.. Mot alla Odds..
Cuz I'm a HipHopper yes I am... You son of a b..
 
Idag har jag jobbat, sen vart i kungsör och spelat match.. dagen har varit jädrans trevlig, hård samt aningen obehaglig.. trots förlusten med 2-1, tre sprickor i bröstkorgen, knappt känsel pga smärtan i vänstra benet och med en sjukt jobbig men kul match så har det varit najs..sort of ;)

Dagens citat stod "iranen" danne för:  - DOMARN, HAN BLEV JU FÖR FAN MANGLAD BAKIFRÅN!!!

Aja, dags för lite chill pills och sängen.. hoppas du blev underhållen din jävel ! ! ! !  =)

//KXL

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att det går bra på jobbet då! Blir fint sen när pengarna rullar in;)

2009-04-28 @ 17:41:54
Postat av: syrran

Dags o uppdatera nu el?!;)

2009-05-05 @ 07:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0