Ja eller Nej, Pest eller Wei?!

ja eller nej, pest eller wei?!

fan, det känns som att jag inte vet nånting längre..det känns som att jag aldrig har vetat någonting, ingenting känns äkta, ingenting känns som "mitt"... allt jag tar vid, eller tänker försvinner snabbt ifrån mej... glider mej ur händerna.. Jag hatar det så jävla mycket...

Idag har jag varit på jobbet som vanligt, om man nu kan säga "som vanligt" längre... det är med morgondagen bara tre arbetsdagar kvar tills the end of k-pro.. för min del, ännu ett kapitel går mot sitt slut.

Med hjälp av Susanna från företaget Manpower har jag idag bestämt mej för att åter igen ta upp studierna för att höja mina betyg för att på så sätt kunna göra högskoleprovet och söka in till polishögskolan..
Viljan får styra den här gången för den är starkare än någon gång förut.. Så iaf, nästa torsdag ska jag träffa  Manpower Susanna igen för att börja lägga upp studierna samt målen.. 

Mer som hänt idag:  

  • Jag åt pizza =)
  • Jag var på blodgivarcentralen och lämnade blodprover för att på så sätt kunna bli blodgivare =)
  • Jag var på stan och köpte ny laddare samt headset till mobilen =)  


Nu ska jag iväg å träna grabbarna, första träningen på gräs blir det... ska bli kul.. jag ska testa mina nya Addidas Copa Mundial Skor =)  om dem funkar bra så får dem bli mina dojjer jag kommer ha när jag tränar grabbarna!  Vadå aktiv ledare!!!! =)

hörs senare... ciao!

//KXL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0