Here we go again i´m on da daytrain 2 L-A..

Jaha då var det dags igen, till skillnad från förra veckan så tar jag tåget på en torsdag ist för en fredag.. fast de e samma procidur samma förväntansfulla jag.. =) 

Igår var min första dag som arbetslös ett faktum igen.. jag märkte ganska snabbt att jag hade all tid i världen och tog tag i saken, jag sov ut..jag var ner på arbetsförmedlingen..jag var iväg te facket en sväng och jag förnyade mitt gymkort med 6 månader framöver!!!! najs, fast ändå inte jätte najs.. =)   kvällen gick åt att gratta Tezzan som fyllde 21 år (GRATTIS GRATTIS) och sedan filmkväll med dempa + hans två bröder.. vi såg "Fredagen den 13:de" (den senaste av dem alla) den var OK!!!!  kanske lite väl mkt som alla andra typiska "tonåringar-som-kampar-och-bara-älskar-att-dö-filmer"  well well.. 

idag har jag varit ner på Manpower och träffat min supersköna handledare Sanna.. (skrev Susanna förut, sorry)  vi fortsatte där vi slutade sist och med mer info om ärendet så la vi upp en plan på hur jag ska göra med mitt planerande till att söka till polishögskolan.. Det gick över förväntan.. om man säger så.. to be continued...

Efter manpower besöket gick jag ner till stationen och värt att nämna var att jag var sååå nära att bli intervjuad av svt :D dom stod där med stativ å grejjer, jag vet inte vad dem ville prata om men jag sa iaf att jag hade lite bråttom, vilket jag också hade :P aja, mina 15 min i rampljuset får bli nån annan gång.. i guess.. =)

När jag skulle köpa biljett till tåget så visade det sej att jag åter igen var ute för tidigt.. jag skulle få vänta 2 och ½ timme tills det att tåget gick till Ludvika.. aja tänkte jag, då får jag väl ta de lite lungt då.. gick till pressbyrån köpte Bilsport och Brämhults underbara dryck, Hallon blev det denna gång!!!!   sedan gick jag och satte mej vid Waynes Coffee och tog en stor kaffe med godbit till.. satt där och surrplade, åt och läste Bilsporten.. Som gjutet!!! =)

Framme i söderbärke snart, sen blire smedjebacken och sedan slutdestination L-A (Ludvika)

Dagge kommer att hämtar mej när jag anlänt, ska bli kul å se hans senaste bil köp Golfen =) 

Some "today-so far-pics"
 
Najs!

Me and da Brämhults!

Hörs då!!!! Hoj!

//KXL signing out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0