glad 4 all that I've got.. fuck the rest.. it means shit from now on!!!!!!


Tack Daglan för att du är den du är..
Tack Farsan för att du alltid finns där..
Tack bror ser upp till dej för den du är..
Tack Ludvika för alla minnerna jag håller kär..



Det är natten till lördagen den 11 april.. Våren är här, snart sommar, Yippy ki' yay here we come..

Vaknade runt 10 tiden imorse.. utvilad (typ) och redo för ny dag i ludvika..
Dagge kom förbi med gloffen typ 11 och det bar genast av mot håkans garage där Corren min står..
Väl där såg vi snabbt att batteriet vi ställt på laddning dagen innan inte hade fått en enda smula ström.. pest, men va fan bara att fixa det och glida vidare mot rusta... där skulle vi köpa grejjer som är nödvändiga för toning av rutorna på hans gloff =)   väl hemma utanför dagges garage startade vi toningen.. första filmen kvaddade "D" ("D"= DAGGE) genom att kutta lite snett med rakbladet.. haha jävla sopa... nytt försök, men det avslutades ganska på en gång efter vi kuttat upp längden på filmen.. varför vi avslutade denna gång var för att D the smartAss räknade ut att filmen inte skulle räcka till de tre rutor vi hade tänkt lägga toning-filmen på... Aja fuck this sa D, vi sticker å kirrar en glass vid sibylla istället.. och så bar det av mot sibylla med låten GLASSIIIIIIIIIIIIGT på stereon :D haha wicked... 
D tog en Medium storlek på våffla-mjukglassen medans jag tog en Large... fick ner min ganska lätt, men snart kändes det ungefär som om man dragit i sej en pizza, när sista smulorna slickades av fingrarna :D haha..

Vipps så var vi på väg mot Borlänge och Kupolen... den här gången spelades bland annat parodilåten av GLASSIIIIIIIIIGT på stereon, där sjungs det istället TASKIIIIIIIIIIGT!!!!!  väl framme gick vi runt i några affärer snabbt innan vi gjorde entré på Carlings.. Där gick vi inte ut förren ca 1-2 timmar senare.. D fick med sej ett bar Lee jeans och en najsig tröja.. Shopaholic som Jag har blivit lämnade affären med bla. 4st t-shirts, två par byxor, och en sommar jacka.. (psst, fråga mej inte vad det kostade) 

Innan vi rullde mot L-A igen var vi in på D:s gammla jobb ONOFF... sen hemmåt..
Jag vart avsläppt hos farsan medans D åkte hemmåt te Mia..  Farsan lagade mat när jag kom hem så det var bara att slå sej ner och käka.. PÅSKBORD/PÅSKMAT... Hahaha säger jag bara, farsans påskkubb var klockren!!!!! (se bild nedan)

Efter mat å lite kaffe tog jag det lite chill med farsan å Karin.. Sen begav jag mej med farsan feting bil te brorsans hus ut mot ludvika flygplats (japp, trott eller ej men det finns en flygplats i ludvika... ungefär lika stor som min balkong jag aldrig haft)
Blidde att hänga där ett par timmar, på den tiden hann vi med att studera tomten (som har potential till att bygga dubbel-garage, en pool, tennisbana, donken och kanske t.o.m en häst hage...
Vi kollade som vanligt på klipp från youtube en bra stund också (med två falsksjungande 13 åringar i rummet bredvid..karaoke på playstation körde dom) haha najs!

Med kolsvart skog runt omkring mej satt jag sedan i bilen på väg hem te farsan igen för att sova.. Men blev inte så mkt av det där med sova.. fan, jag är aldrig trött när jag kommer hem te farsan, jag vet inte varför, kanske kan det bero på alla de volvofjortisar som hänger nedanför på gatan.. (det är väl iofs inte så konstigt då farsan bor mitt i smeten, precis bredvid donken dit alla människor som vart på krogen efterfestar... tragiskt men sant)
hade iaf precis kommit innanför dörren när jag fick sms från grannen Maria som bor en trappa upp..

Maria som hon heter hade jag aldrig träffat eller snackat med tidigare men när jag i torsdags skulle in te farsan en sväng råkade hon stå och snällt hålla upp dörren för mej så jag slapp trycka portkoden.. och det var ju snällt.. vi blev å prata lite och efter en stund blev jag inbjuden till hennes lägenhet.. ehm, ja haha, för bra för att vara sant.. men iaf.. vi snackade lite i hallen efter vi kikat runt lite i hennes lägenhet och innan jag gick bytte vi nummer för att kunna höras senare på kvällen angående utgång på krog eller p-fest..   Den kvällen blev jag att glo film med D och Mia så det blidde inget festande för min del.. Maria uppdaterade mej iaf från festen där hon var..   Och som sagt, jag fick sms av henne när jag kom hem nu ikväll.. hon frågade om jag var hemma och isf om vi skulle hitta på nått..  Jo, jag var på och vi möttes i trappen.. vi tog en promenad och snackade om allt mellan himmel o jord haha... hur trevlig brud som helst =)
efter promenaden var vi in te henne och drack lite te och kollade på nån film jag knappt kan namnet på.. hängde inte med så mkt.. Sa iaf hejdå och godnatt efter att båda behövde sova lite...

så nu sitter jag här och ska snart sova, ser fram emot imorgon...mkt najs ska ske.. där ska jag vara me =)
bloggar mer imorrn.. ta hand om er!

Checka bilderna från idag vettja...

Dagges Senaste Inköp... Golf II GTI med 153ponnyhästar
GLOFFEEEEN!!!!!!

I takt till musiken jag å D pumpade i gloffen på vägen till B-länge 
gjorde folket i denna bil märkliga rörelser med armar och ben...
Vi garvade sönder oss!!!!   (dock syns det inte på bilden) 
???? Hahaha

Ankomsten till Kupolen i Borlänge, som bilden visar, Klockrent väder!
Kupolen Jao!!!

Innertaket i kupolen..
The Globe From Inside..

Har man tråkigt är det aldrig fel att hänga utan för Gina tricot.. haha
Hangaround place!

Shopping anyone???!
Mall..

En fika någon???!
fika place tex...

Rulltrappor i form av Los Angeles motorvägar


Påskmaten har aldrig varit mer påsk än i år pappa.. haha!
Potatis,kassler,gustavskorv och så lite påskmust..
Påskmat number one.. haha

 signing out.. 

//KXL

Kommentarer
Postat av: lisa

hejsan k to the im.... hahaha.... sa tjusig din blogg har blivit, jag ar makta stolt over dig.. hoppas att allt ar bra med dig, di far ta och halsa dag nasta gang du aker forbi luddevika... saknar och tanker pa dej.. kram kram

2009-04-13 @ 16:12:28
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: KXL

Hey Li..2 da..sa ha ha!!!!

man tackar man tackar ;D den får duga så länge.. allt är bra här och jag hoppas att det är detsamma med dej å Nizar.. Saknar dej/er Very much.. självklart ska jag hälsa, fast får bli nästa gång jag är i luddevika.. ha det bra så länge!!! kramz

2009-04-14 @ 13:21:40
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: angelina

MAAHH I DITT HUE! HAHAH! trätoffla på dig du men kul att man har dig som läsare

2009-04-21 @ 09:13:52
URL: http://anelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0