Japp Japp jag är jävligt nöjd med min situation!




A tjoho!

Vad att berätta vad att nämna vilka att klämma...??

Kan dra förbi lite snabbt om min livssituation... följ med vet jag..

Bilden ska föreställa mej en fredag som alla andra... (Fredagar)
Humöret på topp det är fredag stopp... låt mej njuta av detta..
Fredag som sagt jag mår fint, fått lönen man slavat för en månad tillbaka..
Ikväll blire soft  på krog i Västerås, staden där jag bor, tog mitt pick å pack å stack..
bredvid mej vid min sida syster å mor.. lämnade Ludvika, farsan å min bror..

Bott här sen -95..  V-ås har blitt mitt hem... men världen är stor... större än du tror..
utlands flytt, testa på nått nytt chilla i solen bada i havet orka fortsätta hemma hemma i poolen..
vore iaf ballt.. får se hur allt.. slutar å blir.. hoppla hej.. nog om det..

ahaja fylle snack på luren.. måste glida hämta holen.. tar vid här nästa gång.. 

peace out så länge.. follow me thru my lifestory sooooon...

to be continued...            

//KimXiaoLong.. 







Kommentarer
Postat av: lisi

tjooo.. roligt att læsa vad du har før dej.. keep updating.. ;) varfør har du inte lagt in bilderna från sthlm? och en annan sak också, man ær bara sambo med någon om man har sexuellt umgænge, reagerade på att du kallade dennis din sambo, but i dont know.. :P love ya

2008-10-25 @ 14:23:31
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0