Snart kommer tomten!!!

Dagarna går såååå jääävla snabbt, jag vill bara skrika något i stil med STANNA KLOCKJÄVEL.. PLEASE !!!
Men, varför slösa energi på att skrika, det löser juh ändå inte situationen.

Det är mycket nu. Dagarna flyger förbi "in the speed of sound".. åtminstone känns det så.
Helgen som passerat var helt ok.. men lite väl mkt travelling och skit mat för min del.
Jag var då lite överallt och flaxade, inne i V-ås city, utanför, i tillberga, i "alla mina tre" lägenheter, L-A samt B-länge, lägg sen till alla byar därimellan...   .....med Mkt resande följer Mkt Fast Food.. Sad but True!

Har mina rutiner i veckorna, Kliva ur sängen, Klä på mej,käka frulle,borsta tanden, gå ut till bilen, (med mej har jag min underbara flickvän Tezz) färd mot jobbet, jobbar 07 - 16.30, drar te gymmet, kommer hem, käkar, varvar ner, tvättar mej, somnar när klockan är närmare 12...typ.

Knappt har man vant sej vid tanken av att sommaren är över och hösten närmar sej så vips hör man folk snacka om Jul & Nyår, för att inte snacka om jul låtarna som spelas på radion...  

Ville bara skriva ner det här svart på vitt så JAG SJÄLV ska ha en chans att inse att livet går fan så jävla snabbt!

C YA'll   //Kimpa Xiao Long (inte kort)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0